Tecrübeli bir Football Tycoon oyuncusu musunuz ?
Yazarımız olun. Bilginizi konuşturun.
Tecrübelerinizi daha çok kişiyle paylaşın.
Bize ulaşın: onurertugrul@msn.com

Football Tycoon Hileleri

Transfer piyasasından genç kalecileri transfer edin. Kaleciler oyunda çok fazla gelişme ptansiyeline sahiplerdir.

Bu kalecileri mümkün olduğunca bireysel antrenmanlar ile geliştirin. Daha sonra bu oyuncuları satışa çıkartın. Birkaç günlük bir çalışma ile birkaç yüzbin para ile bu oyuncuları satabilirsiniz.

Şu başlığa mutlaka bakın: Kaleci Satışıyla Para Kazanma Hilesi

5 yorum:

  1. kardeş şunu anlamadım geliştirdikten sonra bizde oynatırız amk :D

    YanıtlaSil
  2. aynn ama para kazanılıyomuş anlayamdınmı kardeşim anlamadıysan yapma be

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karşı takım bana gool atıyor bizim takıma gool atıyor

      Sil
  3. evet evet kaleciler çok çabuk gelişiyor ben bi tanesini geliştirdim ama satmaya kıyamadım :D şimdi iki taneyi daha geliştirip öyle satıcam

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar