Tecrübeli bir Football Tycoon oyuncusu musunuz ?
Yazarımız olun. Bilginizi konuşturun.
Tecrübelerinizi daha çok kişiyle paylaşın.
Bize ulaşın: onurertugrul@msn.com

Kaleci Satışıyla Para Kazanma Hilesi

Gözlemlediğim kadarıyla oyuncularldan en hızlı ve iyi gelişeni kaleciler oluyor. Şimdi transfer piyasasından ucuz ve yaş: 20-21 özellikleri 60 a yakın bir galeci alıyorsunuz.
Kaleciye her gün Bireysel Antrenman programıyla 4-5 kaleci antrenmanı yaptırıyorsunuz. Yani her gün 4-5 tdk puanınız bu kaleciye gidecek, eğer özelliği yükselmiyorsa hata var demektir, oyuncuda potansiyel yoktur vakit kaybetmeyin.

Oyuncuyu 3 gündür çalıştırıyorum. Çünkü onunla beraber aldığım diğer 3 kaleciyi geliştirip 7 günde 150.000 lira kazandım. Adam başı 50bin den çok rahat satabilirsiniz. Sürekli bu sürkülasyonla 2 haftada süper star oyuncu alabilecek parayı kazanabilirsiniz.

24 yorum:

  1. siz oyunmu biliyonuzlan ben bin liraya adam alıp 600 bine satıyom 4 günde bir öğrenin oyunu sonra paylaşın !

    YanıtlaSil
  2. Kardeş artisliğini yaptın gittin güzel. Biz oyunu bilmiyoruz tamam.Şimdi sıra sende hadi söyle bakalım nasıl yaptığını da biz de oyunu öğrenelim...Rezil olmak istemezsin değil mi??

    YanıtlaSil
  3. takım gücüm 875 100000 var satıyorum amatör ligteyim almak isteyen varsa faceden gökhan efe yazsın fiatta anlaşırız

    YanıtlaSil
  4. Siz Mi Biliyonuz La ? Adamı Alıyom TDP'yle 1M'e Satıyom :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  5. ulan amma salladınız eğer burası sallam yeriyse al bakalm bende her gün yıldızsız adam alıorm Süperstar yapıorm aynı gün satıorm her seferinde 2-5M arası para kazanıorm

    YanıtlaSil
  6. aga ben bu oyunda küçük stadyumu aldım yani 1,500,000 TL lik olanı siz ne dionuz yaa menejerden girin sponsorlara bulun orda sponsorlar en iyi fiyatla kontrat yapın en iyisi

    YanıtlaSil
  7. böle ufak tefek işlerle uğraşmayın ama ordada 19000 felan veren oluyo en yükseğine bana en fazla 306000 tl lik sponsor geldi hemen kontrat yaptım öle aldım stadyumu işte :))))))

    YanıtlaSil
  8. Arkadaslar Yemin Ediorum tranfer olarak 60 lık Kaleci Aldım

    Cihan Akçetin adlı oyuncuyu transfer listesine koyuyorsunuz. 726 civarı gibi bişeydi... TL bonservis ücretini ödemeye hazır kulüp var.

    toplam 9 tane kaleci antreman yaptım 7001 e aldıydım

    Cihan Akçetin adlı oyuncuyu transfer listesine koyuyorsunuz. 37.694 TL bonservis ücretini ödemeye hazır kulüp var.



    suan böyle 5 dk da 9 antreman suan gücü 75 öneririm

    YanıtlaSil
  9. oyunun püf noktası var..beleşe oyuncu alıp hemde yıldızlı 1-2 maç oynatıp 300 ile 700 bin arasında satıyorum..önemli olan bireysel antrenman yaptırmak geliştirmek

    YanıtlaSil
  10. arkaşlar bir oyuncu alıyorsunuz transfer borsasından yas 17-18-19 olabilir yalnız alırken dıkkat etmenız gereken oyuncunun tecrubesı 70 veyatta ustünde olsun sonra o oyuncu yu ben hucum yaptıgım ıcın soyluorum gol yollarında kı etkınlıgını bıreysel antreman ıle hucum yaptırarak 100 yapıoruz .sonra kosunu 100 ve kondısyon 100 sonra ortalama 700 bin in ustunde edıcektır . yalnız satarken 19-20-21 yasında aynı para edıo ben ole satıorum neden dıyen olursa cunku tecrubesı artıyor oynatıorum hermaç adamın gucu yukselıyo aynı para satıorum oynattıgım da yanıma kar kalıo .d

    YanıtlaSil
  11. birde koşuyu koşu ıle kondısyon kros calışması ıle 100 lenıyor .. bilmeyenleR için soyledım .

    YanıtlaSil
  12. ben yaptım ama puan lazım puan hilesi yokmu acaba öyle 5000000 bin yaptım :D

    YanıtlaSil
  13. ben 17 18 yaşında 50 55 gücünde orta sahayı transfer borsasından alıp 90 menejer puanına en az 800000 e satıyorum. yaptığım adamın gücü 80 olmadan satmıyorum çünkü 79.90 gücünde bir adamla 80.00 arasında çok fark var arkadaşlar.79.90 ı 600000e satarken 80.00 ı 800.000 e satıyorum.

    YanıtlaSil
  14. olım ne mal adamlarsınızya öğrenmek istiyorsanız yorum atın söylerim

    YanıtlaSil
  15. öğrenmek istiroum söle

    YanıtlaSil
  16. takım gücüm 900 5.ligteyim alan varsa fiyatta anlaşalım adım muhammed alptekin facede profilimde recep erdoğan resmi var

    YanıtlaSil
  17. siz oyununu oynamayımı bilmiorsunuz? 1 mye dandik 30-31 yaşında ss alin en fazla 75 tdp harcayın olur size 3 m :D

    YanıtlaSil
  18. 5 ligdeyım . takım yas ortalamam 21 . kalecı gucum 80 orta saha ortalamam 75 forvetlerımın bırı 80 digeri 73 . yedek kulubem cok zengin . yakında internetım olmayacagı ıcın takımı bırakmak zorundayım . 2000 kişilik bi stadyuma sahibim. genc yetenekler yetıstırıptakımı ilerıye donuk olarak kurdum. takımı almak isteyen warsa dervis-i_virane@sagolera.com yazsın faceye bana ulaşsın..

    YanıtlaSil
  19. oyuncuyu transfer botsasına nerden koycam

    YanıtlaSil
  20. Tyconda 2 hafta ne demek biliyomusun gerizekalı.

    YanıtlaSil
  21. 2 haftada millet sponsorla 2m yapıo ztn 14 gün ben kaleci için mi beklicem amk.geliştirecekseniz forvet geliştirin en çok para o ediyo

    YanıtlaSil
  22. böyle para hiç kazanılmaz defans yetiştircen satcan genç defanscılar bende 509.486.738 para yaptım ama cok uzun zamanınızı alıyo ona göre :)

    YanıtlaSil
  23. En avantajlı şey orta saha oyuncusu geliştirip satmak kötü takımlarla yapılan maçlarda bireysel antreman yapmayın bu şekilde hergün 10 ve kötü takımlar olduğu günler 20 tdp biriktirin genç yetenek orta saha alın şansınıza 17-18 yaşlarında yıldızlı bir oyuncu çıkarsa 1.000.000 a satma imkanınız vardır.Başka bir taktik ise 3-4-3 ofansif yüksek ikili mücadele ve centilmen bir oyun oynayın ben bu şekilde oynuyorum hep 1. oluyorum ve namalupum 3 sezonumda 900 ü geçen bir takım gücüm var ve takımımda iki yıldızlı adamlar var yıldızsız yedek bile yok sponsorları yapmayı ihmal etmeyin stadyumu oyun başladığı gibi almayın paranız biriksin 5000 kişilik xtadyum alın 6-8 tl bilet fiyatı koyun bu şekilde her sezon en az 2m-3m para kazanabilirsiniz

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar